Defect product

Acer (pc, notebooks, lcd en pda)
Bij problemen of defecten dient u te allen tijde contact op te nemen met Acer (Let op: Acer hanteert geen DOA regeling). Acer hanteert een ophaalservice. Het telefoonnummer van Acer is: 0900-2020767 (10ct/min).

Een defect notebook kunt u via de Acer website Aanmelden.
U kunt hier de Status reparatie opvragen
En, u kunt hier Pixel policy van Acer raadplegen

Asus (notebooks, pda, EEe series en lcd)
Bij problemen of defecten binnen 8 dagen na factuurdatum dient u contact op te nemen met Jotronics. Buiten de 8 dagen dient u contact op te nemen met Asus. Asus hanteert in de meeste gevallen een ophaalservice. Het telefoonnummer van Asus is: 0591-570290. Aanmelden van een defect kan ook via de website.

Klik hier voor het Aanmelden van een reparatie

Brother
Bij problemen of defecten dient u contact op te nemen met Brother. Het telefoonnummer van Brother is: Faxen, all-in-ones (DCP & MFC), en alle inktjet apparaten: 020-5451230 voor (kleuren) laserprinters is dit: 020-5451240.

Canon
Bij problemen of defecten binnen 8 dagen na factuurdatum dient u contact op te nemen met Jotronics. Buiten de 8 dagen dient u te contact op te nemen met Canon. Het telefoonnummer van Canon is: 0164-244222.

Epson
Bij problemen of defecten binnen 30 dagen na factuurdatum dient u contact op te nemen met Jotronics. Buiten de 30 dagen dient u te contact op te nemen met Epson. Het apparaat kan kosteloos naar Epson worden verzonden. Het telefoonnummer van Epson is: 0900-5050808 (15ct/min).

HP (alle producten)
Bij problemen of defecten binnen de 30 dagen na factuurdatum dient u contact op te nemen met Jotronics. Buiten de 30 dagen dient u contact op te nemen met HP. HP hanteert in de meeste gevallen een ophaalservice. Het telefoonnummer van HP is: 0900-2020165 (10ct/min).

Iiyama
Bij problemen of defecten binnen de 8 dagen na aanschaf verloopt de garantie via Jotronics. Na de 8 werkdagen na aanschafdatum verloopt de garantie via Iiyama. Het telefoonnummer is 0900-6664867 of raadpleeg de Iiyama websites: https://www.iiyama.com/nl_NL/ServiceRequestForm

LG (monitoren)
Bij problemen of defecten binnen 10 dagen na factuurdatum dient u contact op te nemen met Jotronics. Buiten de 10 dagen dient u contact op te nemen met LG. LG hanteert een ophaalservice. Het telefoonnummer van LG is 0900-5435454 (optie4)

Logitech
Bij problemen of defecten dient u contact op te nemen met Jotronics. Het telefoonnummer van Jotronics is: 015-2628188.

MSI (notebooks)
Bij problemen of defecten binnen 8 dagen na factuurdatum dient u contact op te nemen met Jotronics. Buiten de 8 dagen dient u contact op te nemen met MSI. MSI hanteert in de meeste gevallen een ophaalservice. Het telefoonnummer van MSI is: 040-2676677 of mail naar: notebook-info@msi.eu

Samsung (lcd, notebooks en printers)
Bij problemen of defecten binnen 8 dagen na factuurdatum dient u contact op te nemen met Jotronics. Buiten de 8 dagen dient u contact op te nemen met Samsung. Samsung hanteert in de meeste gevallen een ophaalservice. Het telefoonnummer van Samsung is: 0900-2020088 (10ct/min).

Toshiba (notebooks)
Bij problemen of defecten binnen 8 dagen na factuurdatum dient u contact op te nemen met Jotronics. Buiten de 8 dagen dient u contact op te nemen met Toshiba. Toshiba heeft een ophaalservice. Het telefoonnummer is: 0900-1000100

Western Digital
Bij problemen of defecten kunt u contact contact opnemen met WD:
Klik hier om te controleren of uw product nog in garantie zit: Garantie controle